MENÜ

Illatvarázslat
A világ talán legnagyobb mobil parfümériája

 

 

 

Az alapító Andzrej TrawińskI egy igazi karakteres, vonalas úriember. Rendkívül fegyelmezett, őszinte, ugyanakkor melegszívű és becsületes ember. A termékek kifejlesztésekor egyetlen cél vezérelte, hogy olyan minőséget és olyan árat biztosítson, ami egyedülálló a világon. Olyan termékeket, melyet szeretettel használnak az emberek,és ami a hagyományos kereskedelemben nem kapható.

Elképzelésének kulcsa: olyan pozíció kialakítása a vásárló és az FM Group között, amiben mindkét fél jól jár. Munkája nemzetközi sikert aratott!

Az új generáció, Artur Trawiński az FM Group World társtulajdonosa, felesége, Kata Rzyna Trawińska a
Make Up divízió megálmodója.
Artur, tanulmányai után nemzetközi piacok felé vette az irányt, hogy minél nagyobb tapasztalatot szerezzen, már nem az iskola falai között, hanem az életben. Célpontjai a divat fővárosai voltak. Sydney-ből hazatérve a világ legújabb trendjeit követve számos szakértő bevonásával indította el az FM Group-ot, hogy világméretű fogyasztói közösséget hozzon létre, ahol mindenki számára elérhetővé válnak ezek a prémium kategóriájú termékek!

A parfümök alapanyagait a világ egyik legnagyobb illatanyaggyártója, a DROM FRAGRANCES INTERNATIONAL biztosítja a PERFAND számára, aki csomagolja a termékeket az FM Group World-nek.

A termékeket ugyanazon összetevőkből és eljárással, a legmagasabb minőségi követelményeknek megfelelően állítják elő, mint a világ legismertebb divatházainak illatszereit. A parfümök ugyanazon megelé-gedettséget nyújtják, mint bármely más prémium kategóriájú termék, azonban lényegesen kedvezőbb áron.

 

PERFAND családi vállalat, alapítva 1995-ben • profil: üveg design és parfümgyártás tulajdonos: Andrej Trawiński • gyártókapacitás: 5 millió üveg parfüm/hó

 

DROM családi vállalat, alapítva 1911-ben • profil: illatkompozíció gyártás • 43 gyártóüzem • az illatszergyártók 80%-ának szállít Tulajdonosok: Ferdinand és Andreas Storp • megrendelők pl.: L’Oreal, Gucci, Beiersdorf, Escada, FM Group, Avon stb

 

Kezdetekben az FM Group 50-féle terméket biztosított vásárlói számára. 2008-ig a termékpalettát több,mint 200 termékre bővítette. 2009. februárjában egy új termékdivíziótvezetett be, a FOR HOME környezetbarát termékcsaládot, amiben kiemelt hatékonyságú otthonápolási,és egyéb tisztítószerek találhatóak. Robbanás-szerű fejlődésnek köszönhetőena cég óriási erőket mozgósított termékei fejlesztésének érdekében, így 2010. januárjában forgalomba hoztaaz FM MAKE UP smink termékeket. A dekor kozmetikumok ásványi alapúak,növényi olajokkal és koncentrátumokkal dúsítottak, ennek eredményeként nem csak széppé varázsolják a bőrt, hanem ápolják is!

 

 

 

AZ FM társadalmi felelősségvállalása

 

golden tulip

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asztali nézet